Zaloguj Zarejestruj

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name *
Username *
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *
Captcha *

 

 

 

 

 

ROŚLINY I OGRODY W MIĘDZYNARODOWYM WYDANIU

ZIELONA BRANŻA
Tegorocznym tematem przewodnim targów i wyrazem synergii wydarzeń jest Naturalny wybór. Hasło zwraca uwagę na fundamentalną rolę zieleni w życiu człowieka oraz jego zamiłowanie do roślin i kwiatów, które stanowią nieodzowny element celebrowania ważnych życiowych okazji, ale też istotny komponent w aranżowaniu codziennej przestrzeni.

 

KWITNĄCY BIZNES
Program wydarzeń towarzyszących dla segmentu florystycznego przeplata się z tym dla producentów roślin czy handlu ogrodniczego. Odwiedzający targi skorzystają z pokazów florystycznych zachęcających do dekorowania wnętrz, tworzenia stylowych aranżacji z roślin doniczkowych. Floryści i właściciele kwiaciarni mogą wziąć udział w branżowych seminariach np. „Visual merchandising - sztuka prezentacji”. Wystąpienia będą kreatywne, praktyczne, jak również stawiające na działania prosprzedażowe.

Do przedstawienia inspirujących, zaskakujących, ale zarazem użytecznych rozwiązań zaproszono: Macieja Krzusa z Zespołem Szkół w Jaworze, Magdalenę Kaczmarek-Sidor oraz Maję Pisulę firmujące Warszawianki – Kwiaciarnia Eventowa, Zygmunta Sieradzana reprezentującego Stowarzyszenie Florystów Polskich oraz florystki z Podyplomowych Studiów Florystyka – Sztuka Układania Kwiatów. Gościem specjalnym jest Hans Zijlstra z Holandii - znany i ceniony na świecie mistrz florystyki, który zaprezentuje najnowsze tendencje w pokazie pt. „Kwiatowe oczarowanie. Trendy”. Dodatkową atrakcją będzie przeprowadzony podczas targów egzamin kończący Podyplomowe Studia Florystyka – Sztuka Układania Kwiatów, podczas którego 14 studentów wykona po 4 prace – bukiet, dekorację stołu, wiązankę ślubną oraz dużą formę. Pierwszego dnia wystawy poznamy, jaką przygotowali koncepcję, dobór materiałów, technikę wykonania i sposób prezentacji. Gwarantujemy świeżość w działaniu i kreatywność!
W ramach bogatego programu towarzyszącego odbędzie się także seminarium „Wiedza dla Producentów” dotyczące nowoczesnych metod produkcji, ochrony roślin, a także zmian w przepisach dotyczących tzw. paszportów dla roślin. Blok „Wiedza dla Handlu” skierowany do właścicieli centrów ogrodniczych, kwiaciarni i sklepów uwzględni tematy z zakresu zarządzania ceną, marketingu w miejscu sprzedaży oraz stosowania mediów społecznościowych jako skutecznego narzędzia promocji.

 

TARGI, SPRAWDZONA PLATFORMA BIZNESOWA
Ponadto na targach branżowi goście będą mogli prowadzić rozmowy handlowe z wystawcami w specjalnie przygotowanej Strefie spotkań. Dodatkowo do dyspozycji wszystkich uczestników wystawy dostępna jest bezpłatna aplikacja targowa, która gwarantuje m.in.: bieżące informacje o wystawcach, programie, jak również stanowi ułatwienie w umawianiu spotkań biznesowych. W jedynym w Polsce Konkursie Roślin Nowości międzynarodowe jury wyłoni najcenniejsze odmiany, które w następnych sezonach zagoszczą na „zielonym rynku”. To szczególna okazja do promocji szkółek w kraju i za granicą, a w tym roku o tytuł powalczą aż 33 rośliny.

Dwa pierwsze dni targów przeznaczone są dla gości branżowych. W sobotę, ostatniego dnia na wystawę może przyjść każdy pasjonat ogrodnictwa i skorzystać z kiermaszu roślin, ciekawych prelekcji, pokazów czy wypocząć w strefie relaksu. Jak również skorzystać ze Strefy porad, w której eksperci odpowiedzą na pytania z zakresu pielęgnacji i prowadzenia ogrodu.

 

Więcej informacji o programie, rejestracja na targi oraz wydarzenia towarzyszące dla profesjonalistów na www.flowerexpo.pl

 

 

© 2013 Nasz Dom i Ogród - Flora