Zaloguj Zarejestruj

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name *
Username *
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *
Captcha *

 

 

 

 

 

C.J. Vianen w Polsce. Nowe możliwości.

Czy może nam Pani powiedzieć więcej o Waszej firmie?

Historia firmy sięga roku 2000, kiedy obecny właściciel razem z zaledwie jedną osobą rozpoczął handel kwiatami z Anglią. Sam kupował kwiaty i sam jeździł do Anglii, aby zaopatrywać w nie nabywców. Po prawie 14 latach ten dwuosobowy biznes rozrósł się do rozmiarów firmy, która zatrudnia około 100 pracowników oraz rozsyła kwiaty do kilkunastu krajów Europy.

A Pani pozycja w firmie?

Rok temu rozpoczęłam pracę nad wdrożeniem systemu dystrybucji w Polsce. Teraz mam

za sobą cały zespół kolegów oraz zautomatyzowaną firmę z ogromnymi możliwościami. Wszyscy dbamy o wysoką jakość naszych produktów, a ja jestem osobą, która utrzymuje kontakt z klientami, pomaga im. Mogę się więc rozwijać, a to sprawia mi ogromną frajdę.

Co różni Państwa firmę od innych firm sprzedających kwiaty z Holandii?

Myślę, że coraz lepsze zrozumienie naszych klientów, ciągłe ulepszanie naszych usług oraz ich uproszczenie. Wydawałoby się, że my tyko sprzedajemy kwiaty, ale przecież to my pośrednio sprawiamy, że nasi klienci mogą spełniać życzenia swoich klientów, a przecież o to właśnie w końcu chodzi. To my sprawiamy, że nasi klienci mogą na nas liczyć. P

oza tym proces zamówień oraz zapłaty jest w naszej firmie bardzo uproszczony i klienci to doceniają.

Kim są Państwa klienci i na jakich zasadach mogą do Państwa firmy dołączyć nowi?

Naszym klientem może być każda firma, która jest legalnie zarejestrowana w Polsce jako biznes kwiatowy.

Jak wyglądają dostawy?

Dostawy są już w prawie wszystkich regionach w każdą środę i piątek. Klient składa zamówienie drogą

 internetową bądź telefoniczną, a my dbamy o to, aby otrzymał swój towar na czas pod drzwi swojego przedsiębiorstwa. Nie ma żadnych ukrytych kosztów, małych literek na formularzu zgłoszeniowym. Zasady 

są proste: zakładasz konto zakupowe, zamawiasz, odbierasz kwiaty, płacisz w złotówkach na polskie konto i zamawiasz ponownie. Po odbiorze towaru każdy klient ma trzy dni na ewentualne zareklamowanie towaru, czyli tak naprawdę nie ponosi żadnego ryzyka. 

Jakie są plany na przyszłość?

Plany są! Ktoś kiedyś powiedział: „Jedynym czynnikiem ograniczającym człowieka jest on sam”. My nie

 mamy z tym problemu, myślimy odważnie, planujemy odważnie i nie przestajemy marzyć.

 

© 2013 Nasz Dom i Ogród - Flora